Зарубіжна література

Оцінити підручник:
3,94 18
Зарубіжна література 7 клас Волощук Слободянюк 2015

Зарубіжна література. Підручник для 7-го класу загальноосвітніх навчальних закладів.

  • Автор: Є.В.Волощук, О.М.Слободянюк
  • Видавництво: "Генеза"
  • Рік видання: 2015
  • Сторінок: 272
  • Формат файлу: pdf

 

Цей підручник продовжує шкільний курс зарубіжної літератури. Уміщені в ньому художні твори допоможуть вам розширити уявлення про світ і краще зрозуміти самих себе. Є в підручнику й спеціальні рубрики, опрацьовуючи які, ви навчитеся вдумливого й творчого читання. Ознайомтеся з ними.

Рубрика «Літературознавча довідка» містить визначення літературознавчих понять.

Рубрика «Літературна кухня» розкриває художні й композиційні особливості літературних творів, пояснює певні літературні явища.

Рубрика «Коментар архіваріуса» висвітлює зв’язки між літературними сюжетами та історичними подіями; розповідає про те, як було створено й опубліковано художні твори.

Рубрика «Цікаві подробиці» містить додаткові відомості про долю і творчість митців.

Рубрика «Український мотив» виявляє зв’язки життя й творчого доробку зарубіжних авторів з Україною та її письменством.

Рубрика «У світі мистецтва» ознайомлює з творами музики, живопису, театру, кіно й мультиплікації, в основу яких покладено сюжети програмових художніх текстів.

Рубрика «Літературний навігатор» містить стислу інформацію про літературні твори, які ви маєте прочитати самостійно; запитання й завдання для їх опрацювання; відомості про авторів, не представлених у розділах підручника.

У підручнику є також рубрики для роботи над новими темами. Перша з них — «Літературний багаж» — пропонує пригадати вивчений у попередніх класах і засвоєний самостійно матеріал. Друга — «Перед читанням» — спрямовує на творче сприйняття художнього тексту. Третя — «Літературний практикум» — пропонує запитання і завдання для застосування набутих теоретичних знань на конкретному літературному матеріалі.

Інформаційні та художні тексти в підручнику супроводжуються запитаннями й завданнями для індивідуальної, парної та групової роботи. Деякі з них спрямовано на розвиток читацької фантазії та реалізацію творчих здібностей («Творча лабораторія»), на вміння обстоювати власну думку в літературній дискусії («Подискутуймо») та поглиблення філологічних знань («Філологічний майстер-клас»), на самостійне створення проектів («Теми проектів») та розв’язання складних читацьких завдань («Клуб книголюбів»). Наприкінці кожної частини підручника подано підсумкові запитання й завдання.

Усі згадані рубрики покликані зробити вашу роботу над вивченням програмового матеріалу максимально результативною і цікавою.

 

Схожі матеріали